• Jiujiang Yefeng
  • Jiangxi Zhongsheng Ceramica
  • Jinjiang Zhongshanrong

Pannelli di Terracotta Ri-Bellezzanu u Paisaghju Architetturale Asiaticu

I risultati sò in, è una nova tendenza architettonica pari chì si forma.Parlemu di terracotta, è cumu u materiale hè avà vistu in facciate di tuttu u mondu.Hè largamente utilizatu in a custruzzione di stabilimenti chì servenu ogni tipu di scopi, cum'è musei, monumenti, stazioni di polizia, banche, ospedali, scole o cumplessi residenziali.
A causa di a so versatilità, a durabilità è l'efficienza di u costu, i pannelli di terracotta sò una scelta sempre più populari di rivestimenti di pareti esterni in disinni architettonici muderni.Sò stati aduttati à u livellu glubale digià, ma un cuntinente particulari pare chì l'integra in particulare bè.Eccu i manere in quale u materiale hè oghji bellezza di i paisaghji urbani asiatichi.
 
Terracotta è architettura cuntempuranea
Quandu traduttu da u latinu, u terminu "terracotta" significa literalmente "terra cotta".Hè un tipu d'argilla porosa ligera chì l'omu hà utilizatu per u refuggiu è l'arti da l'alba di i tempi.In u passatu, puderia esse vistu in a so varietà vitrata nantu à i tetti, ma oghje hè un interessu crescente in l'usu di brique di terracotta matte in a creazione di muri esterni.
L'edificiu più emblematicu chì vene in mente hè a sede di u New York Times, cuncepitu da u famosu Renzo Piano.Tuttavia, ci sò parechje altre esempi di successu di usu di terracotta à u livellu glubale.Sicondu Architectural Digest, alcuni di i più stupenti ponu esse truvati in i Stati Uniti, l'Australia o u Regnu Unitu.
Ma mentri l'emisferu anglofonu occidentale puderia sguassate a terracotta bella in questi ghjorni, nimu ùn a faci megliu cà l'Asia.U cuntinente orientali hà una longa storia quandu si tratta di utilizà a terracotta in l'edificazioni.In l'era muderna, ci sò assai esempii chì provanu quantu u materiale hà cambiatu in u tempu.
 
A riformulazione di facciate asiatiche
Quandu si pensa à l'usu innovadoru di terracotta, u primu paese asiaticu chì si distingue hè certamente a Cina.Parechje di l'istituzioni di u paese sò state rinnuvate utilizendu u materiale, cumprese università, ospedali, u Bancu Mundiale o l'Archiviu Naziunale di Risorse.In più, i cumplessi residenziali di novu custruiti sportanu ancu stu tipu di rivestimenti ceramichi.
Un esempiu primu hè rapprisintatu da a Bund House, situata in a storica Bundregion di u Sud di Shanghai.Per priservà i stili architecturali tradiziunali di a zona, i sviluppatori anu fattu usu di mattoni classici di terracotta rossa per assemblà l'edificiu di l'uffiziu in situ.Avà mantene u tonu, mentre aghjunghje un toccu di mudernità unapologetic à u stessu tempu.
I mattoni di facciata d'argilla sò stati aduprati in u prughjettu di rinnuvamentu di u 2017 di u Flying Tigers Memorial situatu à l'est di l'aeroportu di Huaihua Zhijiang.A custruzzione commemora l'aiutu chì a Cina hà ricevutu da una unità speciale di a forza aerea americana in a so lotta contru u Giappone.L'aspettu anticu di a terracotta aghjunghje ancu più à u significatu storicu di u munimentu.
Hong Kong hè ancu seguitatu è prumove l'usu di terracotta ancu di più.In fattu, u primu padiglione stampatu in 3D chì l'utiliza hè statu erettu da una squadra di studienti di l'Università di Hong Kong in modu di prumove l'usu di a tecnulugia robotica è materiali eco-friendly in u paisaghju architettonicu di u territoriu.
In Asia, i brique di terracotta servenu dui scopi.In certi casi, sò usati per priservà u spiritu storicu di u paisaghju urbanu di una certa regione o aghjunghje un toccu di tradizione.Ma facenu assai più di mantene a tradizione.Se a popularità di u materiale in u mondu uccidintali signala qualcosa, hè u fattu chì i tile è i pannelli di ceramica sò u modu di u futuru.
Sò cunnisciuti per esse amichevuli di l'ambiente, chì si mette in una tendenza assai più grande in l'architettura muderna, à dì a propensione per andà in verde.A terracotta ùn hè micca solu naturali, ma ancu pussede proprietà insulanti incredibili chì sigillanu calore o freschezza in l'edificazioni per più tempu.Questu reduce u cunsumu energeticu generale, chì hè più chè desideratu oghje.
Cusì, a terracotta hè assai più cà un sustegnu tradiziunale.Hè un materiale di custruzzione adattabile chì serve parechje scopi, mentre chì à u stessu tempu ferma nantu à u latu assequible.Questa hè una prospettiva piuttostu seducente per i sviluppatori, chì avà l'utilizanu in i modi più innovatori pussibuli.
Questu hà attivatu una risposta trà i pruduttori, chì anu cuminciatu à fà u prugressu in i metudi di produzzione.I tile di terracotta ponu avà esse incisi o abbelliti via inkjet per una estetica unica chì ùn rompe micca a banca.Dittu questu, hè avà chjaru chì a rivoluzione di terracotta hè guidata da l'Asia.
Pensieri finali
I mattoni, i tile è i pannelli di terracotta sò diventati una scelta prevalente di rivestimenti di pareti esterni per l'edificazioni di tuttu u mondu.Ancu s'è l'Occidenti è l'Oriente ne facenu un usu bellu, l'Asia hè certamente vincendu u ghjocu.L'esempii citati sopra sò solu uni pochi di i numerosi disinni unichi chì si sò spargugliati in u cuntinente.

Cunsiglii per cuncepisce un edificio verde in 2020


Tempu di pubblicazione: 19 ottobre 2020