• Jiujiang Yefeng
  • Jiangxi Zhongsheng Ceramica
  • Jinjiang Zhongshanrong

Brick to the Future: Thin Brick in 2020

L'applicazioni di mattoni sottili sò stati una basa in a custruzzione cummerciale per l'ultime decennii, chì furnisce suluzioni di longa durata, una estetica eccellente è i costi di prughjettu menu caru cumparatu cù a custruzzione tradiziunale di mattoni.
Avà, cù l'avanzati in i materiali chì furniscenu più scelte di produttu è dispunibilità, i settori cummerciale è di cunsumatori vedenu una crescita di sti materiali chì sò usati in una quantità di applicazioni interni è esterni novi è creativi.À u turnu, più cumpagnie è pruprietarii di casa cunsidereghjanu cumu implementà l'applicazioni di mattoni sottili cum'è una alternativa à e facciate più tradiziunali.
Una larga varietà di culori, texture, finiture, è ancu i mattoni riciclati riciclati furniscenu opzioni di persunalizazione virtualmente uniche per i clienti.Impulsati da i diseggiani è l'architetti chì cuntinueghjanu à spinghje per un novu aspettu, specificendu l'applicazioni di mattoni sottili in i so piani, ponu presentà un aspettu ben fattu è unicu à un prughjettu mentre restanu ligeri è costuali.
In un mondu induve i diseggiani attuali è futuri crescenu cù milioni di texture diverse da aduprà in a custruzzione di i so primi Disegni Assistiti da Computer, o in Minecraft, ùn si negà a tendenza generale in l'offerte di prudutti chì si movenu versu più persunalizazione, prototipazione rapida è minimi più chjuchi. .A fabricazione di a machina per custruisce questi materiali per include alti livelli di opzioni di persunalizazione lascia aperti avanzi futuri in l'offerte di prudutti.
A nova custruzzione cummerciale, cum'è l'edifici di l'uffiziu, i scole, i centri commerciali, l'abitazione di i studienti è i complexi d'appartamenti anu vistu un aumentu di a varietà di applicazioni attualmente implementate.In un sforzu per esse u più attraente pussibule per l'inquilanti è i clienti, sti spazii sò cuncepiti cù questu scopu in mente, mentre chì simultaneamente anu bisognu di maximizà u ritornu di u so budgetu.U mattone sottile spunta strategicamente in tutte queste classi di custruzzione.
In quelli stissi appiicazioni cummirciali, i suluzioni di mattoni sottili anu forse un impattu più grande in i prughjetti di rinnuvamentu è rinnuvamentu.Siccomu u mattone magre pò esse appiicatu à i mura convenzionali, u mattone magre utilizatu in rinnuvamentu pò cambià dramaticamente un spaziu cù un minimu sforzu è spesa.In listessu modu, l'edificazioni è e case novi è rinnuvati chì cercanu di currisponde à l'estetica di u so paese o di u quartiere trovanu un mattone sottile una opzione attraente.
À u livellu di u pruprietariu di casa è u fronte di DIY, ci sò parechje scelte quandu cunsiderà u mattone sottile cum'è una suluzione per a casa.Quasi tutti i pavimenti o pareti interni o esterni, backsplashes, bars, piscine, patii, cancelli, garages è porches sò tutti cuncepiti cù l'applicazione currettamente cunsiderata di mattoni sottili o altre impiallacciature di petra.
Pruvate simpricimenti andendu in ligna è cercate l'imaghjini o esempi di case chì avianu un rivestimentu di vinile o di legnu rimpiazzatu cù esterni di brique sottili.I risultati furniscenu esempi impressiunanti di migliurà l'appellu di curb di una casa, per micca di parlà di alcuni di i benefici di mantenimentu.Tuttavia, un esterno tutale ùn deve esse rimpiazzatu per fà a diferenza.
Sicondu i dati di l'Uffiziu di u Censu di i Stati Uniti nantu à a custruzzione di case novi in ​​i Stati Uniti da u 2015 è u 2017, solu u 22% di e case novi custruite avianu l'esterno finitu cù mattone o impiallacciatura di brique, mentre chì u vinile è u stucco cumminatu per u 52% di u mercatu, secondu u Eye on Housing situ web.Cù più avanzati in a tecnulugia, pare chì ci sia una parte di mercatu considerableu pronta per esse guadagnata cù soluzioni high-tech è di mattoni sottili bè cuncepiti.
Siccomu l'usu di i media misti cuntinueghja à esse una tendenza in 2020, u mattone sottile hè pusatu per avè un rolu di primura in l'equazioni.Solu l'imaginazione di u designer è u pruprietariu ponenu i limiti nantu à ciò chì u brique magre pò fà.
Chì sò l'applicazioni o l'innuvazioni più interessanti o più interessanti chì avete vistu recentemente in quantu à u mattone sottile?Fateci sapè nant'à Facebook.


Tempu di pubblicazione: 19 ottobre 2020